پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118678
کفاشيان: قرارداد نهايي کي‌روش را تنظيم مي‌کنيم تا او بيايد/ وزير حتي پاسخ تلفنم را هم نداد
تاریخ انتشار : 1393/06/07 19:39:06
نمایش : 1677
رئيس فدراسيون فوتبال گفت: گزينه اول و آخر ما کي‌روش است و ما قرارداد نهايي را تنظيم مي‌کنيم تا او برگردد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي کفاشيان در خصوص احتمال بازگشت کي‌روش به کشورش گفت: رواديد او به پايان رسيده بود و قصد داشت براي رسيدگي به امور شخصي راهي دوبي شود، ضمن اينکه منتظر خواهد ماند تا پس از تنظيم قرارداد نهايي او را مطلع کنيم تا به کشورمان بازگردد.

وي در مورد اينکه شنيده مي‌شود فدراسيون فوتبال با گزينه‌هاي ديگر از جمله حسين فرکي به توافق رسيده است، ادامه داد: اين طور نيست و ما با هيچ گزينه‌اي صحبت نکرده‌ايم. در حال حاضر اين گمانه‌زني‌ها صحت ندارد و گزينه اول و آخر ما کي‌روش است.

کفاشيان در مورد اينکه آيا پس از کنفرانس خبري وزير ورزش، قرارداد کي‌روش منتفي شده است، گفت: بالاخره بايد از مراجع ذيربط استعلام گرفته و با آنها هماهنگي‌ها را به عمل بياوريم. مربي خارجي هزينه‌هاي بالايي دارد و نبايد اين طور باشد که پس از امضاي قرارداد با وي، دست تنها بمانيم و کسي براي تأمين منابع مالي کمک‌مان نکند.

رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص اينکه با اين حساب زمان براي موفقيت در جام ملت‌هاي آسيا در حال از دست رفتن است، گفت: اگر امروز هر سرمربي ديگري هم به جاي کي‌روش بود، ما برنامه‌هايمان را تنظيم کرده و داشتيم و قرار است طبق اين برنامه ها اردوهايمان از مهرماه آغاز مي‌شود و تا جام ملت‌هاي آسيا زمان تمام اردوها و مسابقات دوستانه مشخص است.

وي افزود: اگر کي‌روش اينجا بود آيا اردوها زودتر آغاز مي‌شد؟ اردوها طبق برنامه از مهرماه آغاز مي‌شود. ما هم برنامه‌هايمان مشخص است و اگر هر مربي ديگري هم بيايد برنامه‌ها ثابت بوده و تغيير نخواهد کرد. شايد مثلا اگر فرد ديگري سرمربي شود، شايد نخواهد اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي باشد و بخواهد در آفريقاي شمالي باشد! برنامه‌ها مشخص است و هيچ نگراني وجود ندارد. زمان دست ماست و ما زمان را از دست نمي‌دهيم.

کفاشيان در مورد اينکه آيا جلسه‌اي را با وزير ورزش برگزار کرده است يا خير گفت: من اصلا وزير را نديده‌ام و حتي تماس تلفني‌ام را پاسخ نداد.

وي در مورد اينکه برخي اخبار حکايت از استيضاح غيرحضوري کفاشيان را دارد، گفت: يک سال طول مي‌کشد، مگر استيضاح الکي است؟

کفاشيان تأکيد کرد: وزير جلساتي را با اتحاديه باشگاه‌ها برگزار کرده و اين اسمش استيضاح نيست. ما نقد و بررسي‌ها را مي‌پذيريم.

وي در مورد اينکه فعلا در فدراسيون ماندني است يا نه، گفت: بله نگران اين مسائل نباشيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html